სარეკლამო კამპანია ambebi.ge-ს სარედაქციო მასალაში მოხვდა
28.02.2015
25 თებერვალს ambebi.ge-ზე გამოქვეყნდა სტატია სარეკლამო კამპანია “34”-ის შესახებ. მეტროში, ბილბორდებზე, სოციალურ ქსელებში გვხვდება სარეკლამო კამპანია “34”. შექმნილია ვებგვერდი www.34.ge-იც, თუმცა ჯერჯერობით არავინ იცის, რას ნიშნავს ეს რიცხვი.

ამბები.ჯი-მ საკითხს ვრცელი სტატია მიუძღვნა, სადაც რიცხვი 34- ის განსაკუთრებულობაზეა საუბარი. ამონარიდები სტატიიდან:

“იცოდით, რომ "ოსკარის" ქანდაკება, რომელზეც ბევრი ვარსკვლავი ოცნებებს, მინიმუმ 3 კილოგრამს იწონის და მისი სიგრძე 34 სანტიმეტრია? თუმცა ფაქტია, რომ "ოსკარზე" ნომინირებულ ქართულ "მანდარინებს" აკადემიის მთავარმა ჯილდომ გვერდით ჩაუარა და შესაბამისად, იდუმალი 34, რომელიც აგერ უკვე რამდენიმე კვირაა, ყურს გვჭრის და თითქმის ყველას პირზე აკერია, "ოსკარის"ჯილდოს ნამდვილად არ უკავშირდება.”

“34 კი, პირველ რიგში, ნატურალური რიცხვია 33-სა და 35-ს შორის, მაგრამ ახლა ყველაზე საინტერესო ის არის, თუ ვინ შეიძლება იდგეს ამ რიცხვის უკან?”.

მასალას ერთვის სარეკლამო კამპანიის საიმიჯო ფოტო. ჟურნალისტური ეთიკის ქარტიის მედიამონიტორინგის ჯგუფის აზრით, სტატია შეიცავს რეკლამის ნიშნებს, თუმცა არსადაა მითითებული ამის შესახებ.

ჟურნალისტური ეთიკის ქარტიის მეცხრე პრინციპის მიხედვით, სარედაქციო მასალები სარეკლამო მასალებისგან მკვეთრად უნდა გაიმიჯნოს.
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ

მსგავსი სტატიები

ასევე იხილეთ