კომუნიკაციების კომისიის ინფორმაციით, 2020 წელს, ჯამური
მონაცემებით, მაუწყებლების კომერციული შემოსავალი 9%-ით შემცირდა.
განსაკუთრებული კლება - 39% მეორე კვარტალში დაფიქსირდა. კლება იყო
მეოთხე კვარტალშიც - 3%. ეს ის პერიოდებია, როდესაც ქვეყანაში მკაცრი
ჩკეტვები, ე.წ. ლოქდაუნები ამოქმედდა.
კომუნიკაციების კომისიის ინფორმაციით, 2020 წლის პირველ კვარტალში
(იანვარი - მარტის პერიოდი, იქამდე, ვიდრე პანდემია აქტიურ ფაზაში
შევიდოდა და შეზღუდვები ამოქმედდებოდა), მაუწყებლებმა, გასული
წლის ამავე პერიოდთან შედარებით, 11%-ით მეტი შემოსავალი მიიღეს,
მეორე კვარტალში კი 39% კლება დაფიქსირდა. მესამე კვარტალში დინამიკა
შეიცვალა და მაუწყებლებს 7%-იანი მატება ჰქონდათ, ხოლო მეოთხე
კვარტალში კვლავ 3%-იანი - კლება.
"ჯამურად წლის ჭრილში კომერციული რეკლამიდან მიღებულმა შემოსავალმა
წინა წელთან შედარებით 9%-ით ნაკლები შეადგინა", - ნათქვამია
კომუნიკაციების კომისიის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
უწყება ამბობს, რომ საბოოლოოდ, ეს მაჩვენებელი პოლიტიკური რეკლამიდან
მიღებულმა შემოსავლებმა დააბალანსა.
- როგორ გადანაწილდა 2020 წელს მაუწყებლებში სარეკლამო შემოსავლები, წაიკითხეთ ვრცლად:
- ‘იმედი’ - 39%, ‘რუსთავი 2’ - 17%, ‘მთავარი არხი’ - 15% - სარეკლამო შემოსავლების გადანაწილება 2020 წელს