13.08.2021
ყველაზე მეტი სარეკლამო შემოსავალი - 6.9 მილიონი ლარი ტელეკომპანია “იმედმა” მიიღო. 3.2 მილიონი ლარი “მთავარმა არხმა”, 2.5 მილიონი ლარი კი - “რუსთავი 2-მა”.
გაიზარდა ტელეკომპანია “ფორმულას” და “ტვ პირველის” შემოსავალიც და 1.8 მილიონი ლარი და 1.7 მილიონი ლარი გახდა. 2021 წლის მეორე კვარტალში 1.2 მილიონ ლარი გამოიმუშავა „პოსტვ-მ”. რაც შეეხება საზოგადოებრივი მაუწყებლისა და „სილქნეტის“ სარეკლამო შემოსავლებს - ბოლო სამ თვეში მაუწყებლებმა 0.9-0.9 მილიონ ლარი მიიღეს.
კომუნიკაციების კომისიის ინფორმაციით, საერთო ჯამში, 21.3 მილიონი ლარიდან ყველაზე დიდი წილი, 19.3 მილიონი ლარი პირდაპირი რეკლამა და სპონსორობა იყო.
2021 წლის მეორე კვარტალში, წინა წლის ამავე პერიოდთან შედარებით, 90%-ით გაიზარდა რადიოს სარეკლამო შემოსავლებიც და 1.735 მილიონი ლარი შეადგინა.
ყველაზე მეტი, 965.1 ათასი ლარის სარეკლამო შემოსავალი რადიო ჰოლდინგმა „ფორტუნამ“ მიიღო, რადიო „იმედს“ სარეკლამო შემოსავალი 183.3 ათასი ლარი ჰქონდა, 88.5 ათასი ლარი შეადგინა „რადიოცენტრი პლუსის“ სარეკლამო შემოსავალმა, 77.5 ათასი ლარი - „ქართულმა რადიომ“, ხოლო 77.0 ათასი ლარი რადიო „ჯორჯიან თაიმსმა“ მიიღო. „ჩვენი რადიოს“ სარეკლამო შემოსავალმა 61.3 ათასი ლარი, მედია ჰოლდინგის - „აფხაზეთის ხმა“ - 59.5 ათასი ლარი, ხოლო კომპანია „მედიასტრიმის“ შემოსავალმა 53.1 ათასი ლარი შეადგინა. 31.0 ათასი ლარის სარეკლამო შემოსავალი მიიღო სამაუწყებლო კომპანია „ჰერეთმა“, „ახალი რადიოს“ მიღებულმა შემოსავალმა კი 19.3 ათასი ლარი შეადგინა. 119.3 ათასი ლარი დანარჩენ რადიო მაუწყებლებზე გადანაწილდა.
2021 წლის წლის პირველ კვარტალში, წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, ტელევიზიების შემოსავალი მცირედით გაზრდილი, რადიოების კი - შემცირებული იყო. პირველ სამ თვეში ტელემაუწყებლებმა რეკლამებით საერთო ჯამში 14.5 მილიონი ლარი, რადიოებმა კი 1.4 მილიონი ლარი გამოიმუშავეს.