2024 წლის პირველ კვარტალში ტელე-რადიო მაუწყებლების ჯამური კომერციული სარეკლამო შემოსავალი 15.6 მილიონი ლარია
31.05.2024


კომუნიკაციების კომისიის ინფორმაციით, 2024 წლის პირველ კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების ჯამური კომერციული სარეკლამო შემოსავალი, წინა წლის ამავე პერიოდთან შედარებით, 0.5%-ით გაიზარდა და 15.6 მილიონი ლარი გახდა.

ტელევიზიებმა კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან 14 მილიონი ლარი მიიღეს, საიდანაც 64.9% პირდაპირ რეკლამას ეკუთვნის, 18.4% კი - პროდუქტის განთავსებას. 

2024 წლის პირველ კვარტალში სატელევიზიო კომერციული სარეკლამო შემოსავლების ყველაზე დიდი წილი - 5.3 მილიონი "იმედს" ეკუთვნის. მისი შემოსავალი, გასული წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 0.7 მილიონი ლარით გაიზარდა.

2023 წლის პირველ კვარტალთან შედარებით, 0.1 მილიონით გაიზარდა „მთავარი არხის” შემოსავალიც და ის 1.4 მილიონი ლარი გახდა. უცვლელი დარჩა „პოსტვ“-ის შემოსავალი - 1.5 მილიონი.

წინა წლის ამავე პერიოდთან შედარებით კი, სხვა ყველა ჩამოთვლილი ტელეკომპანიის კომერციული სარეკლამო შემოსავლები შემცირდა. 2024 წლის პირველ კვარტალში 0.3 მილიონი ლარით ნაკლები შემოსავალი - 1.8 მილიონი ლარი მიიღო „რუსთავი 2”-მა, 0.3 მილიონი ლარით შემცირდა „ტელეკომპანია პირველის“ შემოსავალიც. 0.1 მილიონი ლარით ნაკლები - 0.7 მილიონი შეადგინა ტელეკომპანია „ფორმულას“ სარეკლამო შემოსავალმა. წინა წლის ამავე პერიოდთან შედარებით, 0.4 მილიონით ნაკლები შემოსავალი - 0.1 მილიონი ჰქონდა "საზოგადოებრივ მაუწყებლსაც".

რაც შეეხება რადიომაუწყებლებს, 2024 წლის პირველ კვარტალში მათ მიერ მიღებული სარეკლამო შემოსავალი, წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 6%-ით გაიზარდა და 1.6 მილიონი ლარი შეადგინა. 

 
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ

მსგავსი სტატიები

ასევე იხილეთ