პანდემიის გამო კომერციული შემოსავალი 90%-ით შემირდა - მარინა კუპატაძე, ბორჯომი TV
25.11.2020
"როცა ბიზნესი კატასტროფულად შემცირებულ შემოსავლებზე საუბრობს, შეუძლებელია მან გაიღოს დამატებითი ხარჯი სატელევიზიო რეკლამისათვის. მიმდინარე წელს 90%-ით შემცირდა ტელევიზიაში კომერციული რეკლამიდან მიღებული შემოსავლები", - ტელეკომპანია "ბორჯომის" დირექტორი მარინა კუპატაძე საუბრობს იმ პრობლემებზე, რის წინაშეც პანდემიის დროს ადგილობრივი ტელევიზია დადგა.



ვაგრძელებთ პოდკასტების სერიას - “ცხოვრება კოვიდთან ერთად”, რომელიც მომზადებულია "მულტიმედია განათლების ცენტრის” მიერ

ინტერვიუ ჩაწერილია 17 ნოემბერს.
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ

ასევე იხილეთ