25.11.2020
"როცა ბიზნესი კატასტროფულად შემცირებულ შემოსავლებზე საუბრობს,
შეუძლებელია მან გაიღოს დამატებითი ხარჯი სატელევიზიო რეკლამისათვის.
მიმდინარე წელს 90%-ით შემცირდა ტელევიზიაში კომერციული რეკლამიდან
მიღებული შემოსავლები", - ტელეკომპანია "ბორჯომის" დირექტორი მარინა
კუპატაძე საუბრობს იმ პრობლემებზე, რის წინაშეც პანდემიის დროს
ადგილობრივი ტელევიზია დადგა.
ვაგრძელებთ პოდკასტების სერიას - “ცხოვრება კოვიდთან ერთად”, რომელიც
მომზადებულია "მულტიმედია განათლების ცენტრის” მიერ
ინტერვიუ ჩაწერილია 17 ნოემბერს.