რეკლამის ნიშნები “მაესტროს“ სიუჟეტში
28.09.2015
24 სექტემბერს “მაესტროს” მთავარ საინფორმაციო გამოშვებაში გავიდა სიუჟეტი ახალი კლინიკის შესახებ, სადაც “თანამედროვე მიდგომებით ურთულესი ოპერაციები ტარდება”.

სიუჟეტში ნაჩვენებია აპარატურა, რომელიც კლინიკის გენერალური დირექტორის თქმით “იძლევა საშუალებას, რომ პაციენტს ჩავუტაროთ კარგად, ადეკვატურად და სწრაფად ისეთი ოპერაციები, რომელიც შედეგიანი იქნება”, ხოლო ჟურნალისტის თქმით, კლინიკას თავ-კისრის ნებისმიერი პრობლემის შემთხვევაში შეგიძლიათ მიმართოთ.

ჟურნალისტი კლინიკის მისამართსაც გვეუბნება - „ყელ-ყურისა და თავ-კისრის ქირურგიის ქართულ ფრანგული ერთობლივი სამედიცინო კვლევითი ცეტრი პაციენტებს უზნაძის 103 ნომერში მიიღებს“.

სიუჟეტი შეიცავს რეკლამის ნიშნებს. ჟურნალისტური ეთიკის ქარტიის მეცხრე პრინციპის მიხედვით: “სარედაქციო მასალები მკვეთრად უნდა გაიმიჯნოსმარკეტინგული, სარეკლამო და სპონსორის მიერდაფინანსებული მასალებისაგან”.

მაუწყებელთა ქცევის კოდექსი, მუხლი 57.რეკლამის ეთერში განთავსების პრინციპი აუდიტორიის შეცდომაში შეყვანის თავიდან აცილების მიზნით მაუწყებელმა უნდა შეინარჩუნოს პროგრამის შინაარსზე სარედაქციო კონტროლის დამოუკიდებლობა და არ დაუშვას პროგრამების დამახინჯება მიღებული სარგებლის სანაცვლოდ. რეკლამა მკაფიოდ უნდა გაიმიჯნოს პროგრამის ელემენტებისგან.

კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ

მსგავსი სტატიები

ასევე იხილეთ