12.09.2015
იმავე კადრსინქრონში „მოამბის“ წამყვანი ამბობს: „მედიასაშუალებები უკვე საუბრობენ იმაზე, რომ თურქეთი ენერგორესურსების მიღების და რუსეთის გვერდის ავლით ტვირთების ტრანზიტის ახალ გზებს ეძებს. ამ კონტექსტში ინტერნეტგამოცემები ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზას ასახელებენ და ვარაუდობენ, რომ ამ მარშრუტით მომავალი წლიდან უკვე რამდენიმე ათასი კონტეინერის გადაზიდვა გახდება შესაძლებელი“. წამყვანის ტექსტიდან, გაუგებარი რჩება რომელი ინტერნეტგამოცემები ასახელებენ ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზას ენერგორესურსების მიღების ალტერნატიულ გზად. ვინაიდან კადრსინქრონი BBC-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციით იწყება და კადრში სწორედ BBC-ს სტატია ჩანს, მაყურებელს შესაძლოა დარჩეს შთაბეჭდილება, რომ ინფორმაცია ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზის შესახებაც BBC-მ გაავრცელა, რაც სიმართლეს არ შეესაბამება, სტატიაში, რომელიც „მოამბემ“ წყაროდ მოიყვანა, საერთოდ არაა ნახსენები რკინიგზის ეს პროექტი.
ინფორმაცია, ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზის შესახებ, თავდაპირველად lenta.ru -მ გაავრცელა. Lenta.ru სტატიის პირველი აბზაცი იწყება ასე: „რუსეთთან გაუარესებული ურთიერთობების ფონზე თურქეთი შეუთანხმდა ყოფილ საბჭოთა რესპუბლიკებს რუსეთის გვერდის ავლით ტვირთების გადაზიდვის პროექტების განვითარებაზე. მომავალ წელს იგეგმება ბაქო თბილისი ყარსის რკინისგზის მონაკვეთზე რამდენიმე ათასი კონტეინერის გადაზიდვა“ . „მოამბეს“ ამ საკითხის გაშუქებისას, არ აღუნიშნავს ინფორმაციის წყარო - lenta.ru იყო.
მუხლი 13. „მაუწყებელი ვალდებულია მიიღოს ყველა გონივრული ზომა, რათა უზრუნველყოს ინფორმაციის წყაროს და ფაქტების სიზუსტე“.
მუხლი 14. „1. მაუწყებელი ვალდებულია უზრუნველყოს აუდიტორია სანდო და ზუსტი ინფორმაციით და არ დაუშვას ცრუ ან შეცდომაში შემყვანი ინფორმაციის გავრცელება“.