26.11.2015
გადაცემის ბოლო ბლოკში კი, სტუმრად ჰყავდა მომღერალი ნინი ბადურაშვილი შვილთან ერთად. ბავშვს წამყვანი სთავაზობდა, „სებამედის“ პროდუქცია გამოეყენებინა თოჯინით თამაშისას. ნანუკა ჟორჟოლიანმა ორი წლის ბავშვს უთხრა, რომ ეს „სუფთა გერმანული პროდუქციაა“, თოჯინა კი „უნდა დაბანო სებამედის სპეციალური რაღაცეებით იმიტომ რომ ნახე აქ, შემთხვევით თუ გამოყრილი აქვს რაღაცეები ამას აულაგებს, თუ სადმე დააყრის... “. „აუცილებლად სჭირდება სახის კრემი. ნახე თან როგორი აქვს „სება მედს“ შეუძლია დაიცვას სიცივისგან“, - აღნიშნავს წამყვანი და აძლევს ბავშვს კრემებს თოჯინისთვის წასასმელად. ნინი ბადურაშვილს კი უხსნის რომ „დამზადებულია გერმანიაში ნიშნავს ხარისხის მთვარ ნიშანს“, შემდეგ ამცნობს აუდიტორიას სად იყიდება და რა ფასდაკლებები აქვს ახლა კომპანიას.
„მაუწყებლობის შესახებ“ საქართველოს კანონით პროდუქტის ეთერში განთავსება (Product Placement) დაშვებულია იმ ტიპის გადაცემებში, როგორიც „ნანუკას შოუა“, თუმცა, კანონმდებელი განსაზღვრავს განთავსების წესებს. კანონის 69-ე მუხლის თანახმად, პროგრამაში პროდუქტის განთავსება ისე უნდა მოხდეს, რომ „ბ) ის არ შეიცავდეს პროდუქტის შეძენისაკენ პირდაპირ მოწოდებას; გ) მან პროდუქტს გადაჭარბებული მნიშვნელობა არ მიანიჭოს.“