16.03.2016
„მაუწყებელთა ქცევის კოდექსის“ 47–ე მუხლის მე–8 პუნქტის შესაბამისად,იმ პროგრამის ანონსები, რომლის ჩვენება უნდა მოხდეს წყალგამყოფის მოქმედების პერიოდში უნდა იყოს შესაფერისი საოჯახო ჩვენებისთვის.შესაბამისად, აღნიშნული ანონსის წყალგამყოფის მოქმედების პერიოდში განთავსება „მაუწყებელთა ქცევის კოდექსით“ განსაზღვრული მოთხოვნების დარღვევას წარმოადგენს“ - აღნიშნავს კომისია. დარღვევა კონკრეტულ სანქციას არ ითვალისწინებს, რადგან ქცევის კოდექსით დადგენილი ეთიკური ნორმებისა და პროფესიული სტანდარტების დარღვევებზე რეაგირება მხოლოდ თვითრეგულირების მექანიზმის ფარგლებში ხდება.
„ღალატი“ გასართობი ხასიათის რუსული გადაცემაა, რომლშიც წყვილები მეორე ნახევრებს ერთგულებაში ამოწმებენ და ხშირად ღალატში ამხელენ. გადაცემის გმირები, კერძო დეტექტივების დახმარებითა და ფარული მიყურადებით ცდიან საკუთარი პარტნიორების ერთგულებას.
კომუნიკაციების კომისიის ცნობით, კომისიასთან არსებულმა მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურმა შპს „ტვ პირველს“ გადაცემის ანონსის განთავსების თაობაზე ტელეკომპანიის თვითრეგულირების ფარგლებში განხილვის რეკომენდაციით მიმართა.