28.06.2018
მცდარი ინფორმაციის შესწორებისას რედაქციის მთავარი მიზანი და გამოწვევაა, შეძლოს დაზუსტებული დეტალების იმავე აუდიტორისთვის მიწოდება, რომელმაც თავდაპირველად არასწორი ინფორმაცია მიიღო. შესწორების ფორმა სხვადასხვა შეიძლება იყოს იმის მიხედვით თუ რა ტექნოლოგიით, ფორმით გავრცელდა არასწორი ინფორმაცია, რა მასშტაბის აუდიტორიისთვის და რამდენი ხნით იყო ხელმისაწვდომი.
საქართველოს ჟურნალისტური ეთიკის ქარტიამ მოამზადა სახელმძღვანელო წესები, რომელშიც დეტალურად წაიკითხავთ, როგორ უნდა შეასწოროს შეცდომა ონლაინ, სამაუწყებლო და ბეჭდურმა მედიამ. ასევე, როგორ უნდა შესწორდეს მასალის ბმული (ონლაინ მედიის შემთხვევაში), ფოტო, გაზიარებული ამბავი სოციალურ ქსელში. როგორ უნდა მოვიქცეთ იმისათვის, რომ არაზუსტი მასალა, ანუ, თავდაპირველი ვერსია, ინტერნეტში აღარ იძებნებოდეს და ა.შ.
ამავე სახელმძღვანელოში ნახავთ რეკომენდაციებს, რა შემთხვევაშია დასაშვები მასალის სრულად წაშლა და რა ვალდებულება აქვს მედიას, თუ მასალის წაშლის გადაწყვეტილება მიიღო.