23.05.2019
1. დარწმუნდით, რომ შესაბამისი ზომის ფოტოებს იყენებთ
იმისთვის, რომ თქვენი გვერდი სოციალურ მედიაში პროფესიონალურად და ვიზუალურად კარგად გამოიყურებოდეს, აუცილებელია ფოტოები ყველა სოციალურ ქსელში შესაბამის ზომაში ატვირთოთ. ამას კი მხოლოდ ფოტოს მოჭრა ან მითითებულ ზომებში გადაყვანა სჭირდება, რისი გაკეთებაც რამდენიმე წუთშია შესაძლებელი. ფოტოს ატვირთვისას უნდა იფიქროთ, როგორ გამოჩნდება ის სხვადასხვა სოციალურ ქსელში? კომპიუტერის დესკტოპ ვერსიასა და სმარტფონში?
თითოეულ სოციალურ ქსელს ფოტოებისთვის განსაზღვრული ოპტიმალური ზომა აქვს. კერძოდ:
Facebook-ის პროფილის ფოტო: 170 X 170 პიქსელი
Facebook-ის გარეკანის ფოტო: 828 X 465 პიქსელი
Twitter-ის პროფილის ფოტო: 400 X 400 პიქსელი
Twitter-ის გარეკანის ფოტო: 1,500 X 500 პიქსელი
LinkedIn-ის პროფილის ფოტო: 400 X 400 პიქსელი (მინიმუმი)
LinkedIn-ის ბექგრაუნდი (უკანა ფონი): 1584 X 396 პიქსელი
LinkedIn-ის გარეკანის ფოტო: 974 X 330 პიქსელი
LinkedIn-ის ბანერის ფოტო: 646 X 220 პიქსელი
Instagram-ის პროფილის ფოტო: 110 X 110 პიქსელი
Pinterest-ის პროფილის ფოტო: 150 X 150 პიქსელი
YouTube-ის პროფილის ფოტო: 800 X 800 პიქსელი
YouTube-ის გარეკანის ფოტო: 2,560 X 1,440 პიქსელი დესკტოპზე
2. ყველა ქსელში პროფილის ერთი და იგივე ფოტო გამოიყენეთ
რაც უფრო მეტად ერთნაირი ვიზუალი ექნება თქვენს გვერდს სხვადასხვა სოციალურ ქსელში, ადამიანები მით უფრო მეტად დაგიმახსოვრებენ. ხოლო, თუ სოციალურ ქსელებში სხვადასხვა პროფილის ფოტოებსა და ლოგოებს გამოიყენებთ, მაშინ თქვენი ბრენდის ვიზუალური იდენტობა და ცნობადობა შემცირდება.
3. დარწმუნდით, რომ თქვენი @ მისამართიც ერთნაირია
პროფილის ერთნაირი ფოტოები ბრენდის ცნობადობას ზრდის, იგივე შეიძლება ითქვას @ მისამართებზეც. გარდა ამისა, ის უფრო ამარტივებს თქვენი გვერდის ძებნასაც. შეარჩიეთ მარტივი და ბრენდის სახელთან მაქსიმალურად ახლოს მდგომი @ მისამართი. მოერიდეთ ზედმეტი ციფრებისა და ნიშნების გამოყენებას.
4. წაშალეთ თქვენი თავი ცუდი ფოტოებიდან და შეუფერებელი პოსტებიდან
მონიშვნის ფუნქცია აუდიტორიასთან კომუნიკაციის კარგი საშუალებაა, თუმცა, სასურველია გადახედოთ იმ ფოტოებსა და პოსტებს, რომლებზეც მონიშნული ხართ.
იმისთვის, რომ მონიშვნის ფუნქცია თქვენს სასარგებლოდ გამოიყენოთ: გადახედეთ ფოტოზე მონიშვნის პარამეტრებს და დარწმუნდით, რომ ის შეესაბამება თქვენი სოციალური მედიის პოლიტიკას. შეამოწმეთ:
- სად ხართ მონიშნული
- ვის შეუძლია იმ ფოტოებისა და პოსტების ნახვა, რომლებშიც მოგნიშნეს
- ჩართეთ მონიშნული ფოტოს თქვენს გვერდზე გამოჩენისთვის საჭირო თანხმობის ფუნქცია
- წაშალეთ მონიშვნები არასასურველი კონტენტიდან შეზღუდეთ იმ ადამიანთა სია, ვისაც ფოტოებში თქვენი მონიშვნა შეუძლია
- რეგულარულად შეამოწმეთ სად ხართ მონიშნული და ეს პროცესი რუტინად აქციეთ.
ალბათ, გაგიჩნდათ კითხვა - და საერთოდაც რატომ არ უნდა გავაუქმო მონიშვნის ფუნქცია? იმიტომ რომ:
- ეს ფუნქცია საშუალებას გაძლევთ გაიგოთ, რას წერს ხალხი თქვენზე
- შეგიძლიათ ჩაერთოთ საინტერესო და მნიშვნელოვან საუბარში
- სოციალურ ქსელში უფრო ბევრ ადგილას გამოჩნდებით
5. გამოჩნდით საძიებო სისტემაში
იმისთვის, რომ თქვენს სფეროში მარტივად მოსაძებნი იყოთ, სოციალური მედიის გვერდებზე გამოიყენეთ შესაბამისი საკვანძო სიტყვები.
როცა ადამიანები ინტერნეტში თქვენს სფეროსთან დაკავშირებით რამეს მოძებნიან, ეკრანზე თქვენი ბრენდის ლოგო უნდა გამოჩნდეს. ამისთვის კი, როგორც უკვე აღინიშნა, გვერდებზე შესაბამისი საკვანძო სიტყვების დამატებაა საჭირო, რისთვისაც რამდენიმე გზა არსებობს:
სწორი საკვანძო სიტყვების იდენტიფიცირება - გაარკვიეთ ყველაზე მეტად რა სიტყვებით ეძებენ ადამიანები თქვენს სფეროსთან ასოცირებულ ინფორმაციას. ამაში კი ისეთი პროგრამები დაგეხმარებათ, როგორებიცაა SEMrush და Google Keyword Planner. გამოიყენეთ ეს საკვანძო სიტყვები:
განაახლეთ სოციალურ მედიაში თქვენი გვერდები იმ საკვანძო სიტყვებით, რომლებიც ზემოთ ნახსენები გზით გაარკვიეთ. საკვანძო სიტყვები ჩასვით LinkedIn-ის პროფესიის, გამოცდილებისა და უნარ-ჩვევების ნაწილში. გაიმეორეთ იგივე სხვა სოციალური ქსელებისთვისაც. თუმცა, ნუ ჩამოწერთ ამ სიტყვებს სიის სახით, არამედ ისინი ბუნებრივად გაანაწილეთ. ამით დიდი შანსია იმისა, რომ საძიებო სისტემაში შედეგების გვერდის არა ბოლოში, არამედ თავში აღმოჩნდეთ.
6. შეავსეთ ყველა ველი
როცა გვერდს საკვანძო სიტყვებს დაამატებთ, დარწმუნდით იმაშიც, რომ ყველა ველი შევსებული გაქვთ. ამით პროფესიონალურ იმიჯს გაიმყარებთ. ველები შეავსეთ ნათლად და ლაკონიურად, განმარტეთ - რას საქმიანობს თქვენი ბრენდი როგორ კონტენტს ნახავენ ის ადამიანები, რომლებიც თქვენს გვერდს გამოიწერენ წერეთ საინტერესოდ, ეცადეთ არ იყოთ მოსაწყენი. ასევე, დროდადრო შეამოწმეთ შევსებული ველები, რადგან სოციალური ქსელები ხშირად ამატებენ, შლიან და აახლებენ მათ.
7. იზრუნეთ სხვადასხვა სოციალურ ქსელში თქვენი გვერდების პოპულარიზაციაზე
თითქმის ყველა ქსელში არის "ვებგვერდის" დამატების ველი. ამ ველში ჩაწერეთ სხვა სოციალური ქსელში თქვენი გვერდის ბმული. Facebook-ი საშუალებას იძლევა დაამატოთ რამდენიმე ვებგვერდი LinkedIn-ზე შესაძლებელია Twitter-ის ანგარიშის დამატება Pinterest-ზე კი Facebook-სა და Twitter-ის ისეთი სოციალური ქსელისთვის, რომელიც "ვებგვერდის" გრაფაში მხოლოდ ერთი ბმულის ჩაწერის საშუალებას გაძლევთ დროდადრო განაახლეთ და შეცვალეთ სხვადასხვა სოციალური ქსელის ბმულები.
8. შეამოწმეთ ბმულები
ვიდრე "ვებგვერდის" ველს განაახლეთ, შეამოწმეთ მუშაობს თუ არა თქვენი ბმულები. ხშირია კორექტურები, რადგან პატარა შეცდომამაც კი შეიძლება დააბნიოს მომხმარებელი, უნდა შეამოწომოთ, რამდენად გამართულია ბმული.
9. ჩამოაყალიბეთ ნდობა
როგორ? მეგობრებს, ოჯახის წევრებს, ძველ და ახლანდელ მომხმარებლებს სთხოვეთ შეფასება, მხარდაჭერა და რეკომენდაციის გაწევა. მკითხველები ამას უფრო ენდობიან, ვიდრე რეკლამებს.
10. პირველ პოსტად საუკეთესო კონტენტი მონიშნეთ
სხვა პოსტებისგან განსხვავებით, მონიშნული პოსტები გვერდზე შესვლისთანავე პირველი ჩანს. მონიშვნის ფუნქცია Twitter-ს, Facebook-სა და LinkedIn-ს აქვს. ეს გაძლევთ იმის შესაძლებლობას, რომ თქვენი საუკეთესო ნამუშევარი წარმოაჩინოთ.
მართალია, ეს რჩევები საბაზისო და მარტივია, თუმცა სოციალურ ქსელებში თქვენი გვერდის მოწესრიგებულად და პროფესიონალურად წარმოჩენაში დაგეხმარებათ.
წყარო: hootsuite.com