02.02.2022
„ინსტაგრამზე“ ახალი ამბების გვერდების გამომწერების მატებაზე მნიშვნელოვანი გავლენა იქონია კოვიდ-19-ის პანდემიის პერიოდში სანდო ინფორმაციაზე მოთხოვნის ზრდამ.
გამოცემა Press Gazette-თან ინტერვიუში BBC News-ის სოციალური მედიის ხელმძღვანელმა ჯერემი სკიტმა აუდიტორიის გაზრდის მარტივი ფორმულა დაასახელა:
• „ლაზერივით ფოკუსი“ აუდიტორიაზე
• რეგულარულად პოსტვა
• მეტი „ამხსნელი“ მასალის შექმნა, განსაკუთრებით კოვიდ-19-ზე
• ფოტოებზე ტექსტის გამოყენება
BBC News-ის ანგარიშს სოციალური მედიის 10-თანამშრომლიანი გუნდი მართავს. ინსტაგრამ გვერდის გამომწერთა რიცხვი 2018 წლიდან დღემდე, 4.4 მილიონიდან 20 მილიონამდეა გაზრდილი. სწორედ 4 წლის წინ შეცვალა სოციალური მედიის გუნდმა სტრატეგია და მხოლოდ ვიდეოების გამოქვეყნებიდან ფოტოების, „სთორებისა“ და ტექსტიანი ფოტოების გამოქვეყნებაზე გადავიდა.
გვერდის წარმატებაში თავისი როლი შეასრულა BBC-ის, როგორც მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე სანდო ახალი ამბების ბრენდმაც.
„ინსტაგრამზე“ BBC News-ის ყველაზე დიდი აუდიტორია 20-დან 30 წლამდე ასაკისაა. გვერდის გამომწერების უმრავლესობა ინდოეთიდან, აშშ-დან, დიდი ბრიტანეთიდან, ნიგერიიდან და ბრაზილიიდანაა.
თუმცა, გვერდზე თითქმის ვერ შევხვდებით Reels და Live ვიდეოებს. ამის ერთ-ერთი მიზეზი ისაა, რომ გამოცემის სოციალური მედიის გუნდს სურს აუდიტორია ვებგვერდზეც გადაიყვანოს.
BBC News-ის წარმომადგენელი ამბობს, რომ „ინსტაგრამიდან“ ვებგვერდზე ყოველკვირეულად, რეგულარულად 700 000-ზე მეტი გადასვლა ფიქსირდება.
ჯერემი სკიტი განმარტავს, რომ გლობალურ აუდიტორიას ყველაზე კარგად კოვიდ-19-ის საწინააღმდეგო ვაქცინების, ანტივაქსერების, ასევე Black Lives Matter მოძრაობის შესახებ ამბები იზიდავდა:
„რაც ინსტაგრამზე კარგად ვერ გაამართლებს არის მაგალითად, კარანტინის წესებში მცირე ცვლილებები, მაგრამ მსოფლიოში ყველას აინტერესებს ზოგადად როგორ რეაგირებს საფრანგეთი, ევროპა ან დანარჩენი მსოფლიო კოვიდის გავრცელებაზე, ასევეა სხვა არა კოვიდ თემებზეც.“
კონტენტის განთავსებისას ორი ძირითადი კითხვა ისმის: აქვს თუ არა ამბავს კარგი ფოტოები და როგორ დავწეროთ ამბავი ისე, რომ აუდიტორია მაქსიმალურად ჩაერთოს.
BBC News-ს ამ ეტაპზე რესურსის არ ქონისა და სხვა მიზეზების გამო არ აქვს „ტიკ ტოკის“ გვერდი, 2016 წელს ექსპერიმენტის მიუხედავად, აღარ მართავს „სნეპჩატის“ გვერდსაც. თუმცა „ტიკ ტოკზე“ გვერდი აქვს BBC-ს, სადაც გასართობი შოუებიდან ვიდეოებს აქვეყნებს. არხს პლატფორმაზე მილიონზე მეტი გამომწერი ჰყავს.